boga4: (Default)
[personal profile] boga4
Є такий собі Андрій Манчук. Спочатку він пише, яку прикольну акцію провела "Че Гевара" на річницю революції (Манчук - лідер цієї організації) - встановили на вершині Південного мосту червоний прапор, а потім публікує в "Газеті по-київськи" статтю, в якій бідкається, що це ж ніхарашо, на міст може залізти будь-хто, це небезпека для киян! І стаття не просто про небезпеку, яку становить для пересічного киянина підступно незакритий вхід у пілон мосту. це детальний звіт про те, як Манчук разом з фотокором ГПК залізли нагору і який гарний краєвид вони там побачили. Стаття ілюстрована красивими фотографіями. Ось ця стаття - http://community.livejournal.com/interesniy_kiev/839474.html
Зараз на вході в пілон повісили новенький замок.
Важко уявити, що автор, здаючи статтю в редакцію, не усвідомлював, що саме цим все і закінчиться.
Міст із всіма прикольними краєвидами з його вершини, таким чином, перетворився із місця, куди той, хто хоче, може потрапити і побачити це все на власні очі, на медійний образ, сконструйований журналістом і фотографом ГПК. Причому, міст перестав існувати як реальний об"єкт для дослідників міських нетрів. Такий собі симулякр.
Згадується Жан Бодріяр, який писав про "науку, що знищує свій власний об"єкт". Він ілюстрував цю тезу історією про антропологів, які досліджували життя і побут маленького племені індіанців-тасадаїв, і після цього дослідження культура і життя племені були, по суті, знищені.
Так і в цьому випадку. Журналістика, яка знищує те, що описує.

Date: 2006-11-27 08:34 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-4ernyahiv462.livejournal.com
:\ оце мене завжди жахає. як подумаю, що я напишу, а когось посадять - нічо вже писати не хочеться. ти повертаєш мені параною.

Date: 2006-11-27 09:21 pm (UTC)
From: [identity profile] boga4.livejournal.com
та я й сам параноїком став останнім часом:)
невермайнд, ми прарвьомся, адже так?

Date: 2006-11-27 09:27 pm (UTC)
From: [identity profile] ickis-red.livejournal.com
ні. ми все умрем. так.

Date: 2006-11-27 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-4ernyahiv462.livejournal.com
ну і фіг, я реінкарнуюся. 0:34

Date: 2006-11-27 09:39 pm (UTC)
From: [identity profile] ickis-red.livejournal.com
це ти так думаєш. а сансара, можливо, думає інакше (:

Date: 2006-11-27 09:23 pm (UTC)
From: [identity profile] ickis-red.livejournal.com
пам'ятаєш, у фуко - пізнання можна розглядати як відсторонення, віддалення, врешті-решт знищення іншого. тим бульше це працює у випадку такого владно навантаженого та спекулятивного дискурсу як журналістський. Взагалі журналістика - найкраще поле для поєднання цих пропозицій Фуко та Бодріяра з його симулякрами. Віддалення від об'єкта через медійну симуляцію, що використовує стратегії іронії, співчуття та/або ненависті. Чи не так?
(deleted comment)

Date: 2006-11-28 09:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kermanich.livejournal.com
гаразд, друже, побалакаємо про це 16-го. буде гарна нагода познайомитися )

Date: 2006-11-28 11:18 pm (UTC)
From: [identity profile] ickis-red.livejournal.com
без базара.

Date: 2006-11-28 10:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kermanich.livejournal.com
Віртуальна полеміка часто-густо сприяє розвитку немотивованих конфліктів. По-перше, вона дещо викривлює позицію та логіку вчинків опонента. Наприклад, я не писав про прапор на мості, у «Че Гевари» немає «лідерів», а щодо замків, які постійно вішають та збивають, вже йшлося.
По-друге, віртуальна критика заохочує вживання зайвих епітетів-ярликів та ненормативної лексики (як це ми бачимо в цьому топіку), що їх зазвичай унеможливлює спілкування в «живому» режимі. Емоційна складова бере вгору над змістом дискусії.
Я передивився Ваш профіль - гадаю, що в є нас чимало спільних інтересів, які можуть створити певне підгрунтя для співпраці. А отже, не треба робити категоричних узагальнень.

Date: 2006-11-28 11:34 pm (UTC)
From: [identity profile] ickis-red.livejournal.com
ок. я зі свого боку вибачаюсь за ненормативну лексику, епітети-ярлики та непорозуміння з авторством. мабуть це продиктоване поширеним "спаленням" в змі вдалих місць для urbanexploration та особливо поганим настроєм. тим більше що узагальнення, на мій погляд - "всесвітнє зло" (:

про лідерів і "Че" - гм..(. Є хороша стаття про приховані ієрархії (там йшлось про феміністські гуртки, але її тези можна легко й без шкоди для змісту поширити ), на жаль, забув ім'я автора(авторки) - колись стаття лежала на автоном.орг

нові замки не просто вішають. іноді за їхньою цілісністю наглядають різні органи аж до компетентних(. наслідок - створення зайвих проблем. це з власного досвіду в схожій ситації - дренажки, дахи. все це обгрунтовується "турботою про безпеку". але про це дійсно краще окремо.

Date: 2006-11-29 12:09 am (UTC)
From: [identity profile] boga4.livejournal.com
ок, соррі за узагальнення.
конфлікти - дурниця, хай між собою всілякі Кроти конфліктують)).
можна і в живому режимі поспілкуватись, наприклад 16-го, якщо ви, як я зрозумів, плануєте взяти участь в акції проти Гуантанамо))

Date: 2006-11-29 08:08 am (UTC)
From: [identity profile] kermanich.livejournal.com
Так, друзі. Там і познайомимось. Дякую за поразуміння.

Profile

boga4: (Default)
boga4

April 2017

S M T W T F S
      1
23 45678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jun. 19th, 2025 11:26 am
Powered by Dreamwidth Studios